torek, 5. junij 2007

Tropska princesa

Ko sem prvič srečala Stefanijo je bila samo delno seznanjena s tem, kakšen look in styling bo imela, ker moram reči, da se meni ideje rojevajo sproti oz. šele potem, ko sem že doma in sem modelko spoznala. Pogovorili sva se o namenu fotografij in bila je takoj zato, da naredi nekaj nevsakdanjih posnetkov.


Ozadje, v katerega je sedla modelka, je bilo postavljeno v "tropski gozd", ki smo ga pripravili z različnimi tehnikami: rastlinje in bambus sta bila edina naravna elementa. Stiroporsko ploščo sem pobarvala v zelenih barvah narave. Tako smo se vsaj delno približali tem čudežnim barvam, ki jih vidimo lahko samo v živo.


Stefanijine lase so videti umazane, vendar sem jih v bistvu le nahranila z naravno barvo kane, ki ima v sebi zelen pridih zemeljske zelenkasto rjave barve.


Oči sem poudarila z zelo dogimi umetnimi trepalnicami, ki imajo zlate robove. Ta topla barva zlata se blešči tako na njenih vekah, kot tudi na desni rami in vzdolž po telesu. Prsi ji delno prekrivajo suhi lotusovi cvetovi, katere sem povezala v dolgo ogrlico in jih pustila, da še zadnjič postanejo sveži na njenem telesu...


Rdeče ustnice so ji dale samozavest v novi vlogi.

Ni komentarjev: